עדכונים חשובים לקוראי הנאמנים

כמו שאתם יודעים אני בתקופה של שינוי, פריחה, גילוי של עולמות חדשים ופיתוח תחומי עניין רבים. אתם לגמרי חלק מהשינוי הזה, וככאלו אני חושבת שמגיע לכם לקבל מדי פעם עדכון כללי יותר עלי, על התפתחויות משמעותיות מבחינת חיי המקצועיים ועוד. זהו עדכון ראשון מסוג זה וכאשר יהיו עדכונים נוספים, אני מבטיחה ליידע אתכם.
פטיסרי, בולנז'רי, בלוגרי
לאחרונה, ומבלי שידעתי על כך, פורסמה במגזין "דרך האוכל" של חודש אוקטובר, כתבה קטנה על הבלוג שלי. מדובר בכתבה אשר מופיעה במדור "חם מהתנור" של שרון בן-דוד, המציגה אותי ואת הבלוג בצורה תמציתית ומפרגנת. האמת היא שאם א', חברי הטוב, לא היה מיידע אותי בדבר קיומה של הכתבה לא הייתי יודעת עליה....



בלוג חדש שלי במגזין "על השולחן" - "יומנה של סטאז'רית בקונדיטוריה".

היום עלה לאוויר בלוג חדש שלי באתר "פודבלוג" של "על השולחן". מדובר באתר בלוגים אשר שייך למגזין "על השולחן" ובו בלוגים שונים אשר עוסקים בנושאי קולינריה וגסטרונומיה. אגב, אם מישהו מעוניין, הדרך לפתוח בלוג ב"על השולחן" היא לפנות למערכת, להציע את מרכולתכם ולקוות שהנושא יעניין את עורכי התוכן של מחלקת האינטרנט. הבלוג יעסוק בסטאז' אותו אני מתחילה ביום ראשון ה 25/10/2009 באחת הקונדיטוריות בארץ. בבלוג אנהל מעין יומן סטאז' ובו עדכונים שוטפים על חיי הקונדיטורית המתחילה. אתם יותר ממוזמנים להכנס גם לבלוג החדש, להעיר, להגיב ולשאול שאלות. http://www.foodblog.co.il/


שלכם
שרון

6 תגובות:

  1. מעולה, אני מאוד נהנה מהפוסטים שלך, ואני בטוח שגם במדיות השונות יהיה מצוין. בהצלחה!

    השבמחק
  2. תודה רבה ניר!!!
    תמשיך להתעדכן
    :-)

    השבמחק
  3. באיזה קונדיטוריה/פטיסרי את מתחילה את הסטאז' ?

    השבמחק
  4. הי יוסי
    בשלב זה פרטי המקום לא יפורסמו.
    שרון

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *