שרון – פטיסרי...זה קורה


מזה כמה חודשים שאתם מלווים אותי במסע החדש שלי. כמו שכתבתי בעבר, אני בתקופה של שינוי משמעותי בחיים, שתכליתו הפיכת התחביב הוותיק שלי, קונדיטוריה, לעיסוק המרכזי שלי. מדובר בתהליך מיוחד מאוד, אשר עצם היותי בו עושה את החיים למעניינים יותר, מאתגרים ומרעננים.


לאחרונה כתבתי לכם באופן שוטף על התהליך, הסטאז' והעבודה בקונדיטוריה. כמובן שלא כל שלב הוא זר של שושנים, והקשיים לא מעטים, אבל הסיפוק שבעצם העשייה והשינוי שווה את הכל.


בימים האחרונים, החלטתי לעבור שלב נוסף ולעזוב את הקונדיטוריה לטובת פיתוח קריירה עצמאית. העבודה בקונדיטוריה הייתה מלמדת ומעניינת, ואני שמחה שחוויתי אותה.....אבל עכשיו הזמן להמריא אל על או לקפוץ למים (כל אחד וצורת ההסתכלות שלו) ולפתח משהו משלי...


כמה מביניכם קוראים עכשיו את השורה האחרונה בפסקה הקודמת, ובוודאי תוהים איך עושים את הדבר הזה. כלומר, איך מחליטים להיכנס לתוך כל המערבולת הזו של "להיות עצמאי"...מאיפה האומץ, מאיפה שואבים את כל הידע ובעצם מהיכן מתחילים?? זה בסדר, אני שאלתי את עצמי את כל השאלות הללו ועוד שאלות רבות ומגוונות, אבל בסופו של דבר הדחף לעשות והבעירה הפנימית החליטו עבורי ויצאתי לדרך העצמאית שלי.


אז שרון – פטיסרי יוצאת לדרך. כבר התחילו ההזמנות והמכירות, והתחושה מדהימה לראות שאנשים אוהבים את מה שאני עושה. אפילו לנהל פנקסי קבלות למדתי (לא מובן מאליו למי שכל חייו הבוגרים היה שכיר...מישהו מזדהה איתי בנקודה הזו?) וכרטיסי הביקור מחולקים להם ואולי אף נתלים על מקררים, או לוחות שעם....וזה בהחלט מרגש.


אני כמובן אמשיך לעדכן, ואתם מצדכם מוזמנים לפנות בכל שאלה, בקשה או הזמנה.

שלכם

שרון - פטיסרי

תגובה 1:

  1. כל הכבוד על האומץ! אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו מוכנים לעזוב קריירה למען הגשמה עצמית! אין שמח ממני בשבילך כי אני עברתי תהליך זהה של הליכה אחרי הלב שלי! את רק תרוויחי מכך תאמיני לי!

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *