מון Dior


טוב חברים, היום ממש ממש הרגשתי פריסאית. בזכות חברתי ד', הגעתי אל מעוז הפריסאיות, המקום בו כל פריסאי חובב אופנה אוהב לבלות. אז לא שאני כזאת פריקית של אופנה, ההפך הוא הנכון, זה תחום שדי רחוק מלבי, ודווקא לאור זאת החלטתי שיהיה מאוד מעניין לפתוח את הנפש למשהו חדש. היום התקיימה חגיגת האופנה של VOGUE בשדרה היוקרתית Avenue Montaigne. מדובר בשדרה מקסימה ובה מיטב בתי האופנה הידועים והשיקיים - דיור, גוצ'י, נינה ריצ'י, ולנטינו, לואי ויטון, מקס מרה ועוד רבים וטובים.

השותף של ד' עובד לו בבית האופנה של דיור והוא זה שסיפק לנו את ההזמנות למעוז הפלצנות. האמת היא שבעצם כל הרחוב הזה הוא מעוז אחד גדול, ורק לשוטט בו גם מבלי שיתקיים בו אירוע מיוחד זו חוויה בפני עצמה. אבל היום, הרחוב באמת לבש חג. בשעה 18:00 התחילו להתקבץ להם אנשים ליד כל חנות נחשקת, ובאמצעות הזמנות נכנסו למקדש שלהם. כל חנות התהדרה לה בצוות שכלל מאבטחים, אנשי קוקטייל, עמדת די ג'י, צלמים, מוכרנים מוקפדים ועוד קישוטי חג.

האווירה בהחלט מדהימה, למי שלא חווה עוד דבר שכזה - מומלץ בחום. גם מי שאיננו חובב אופנה יוכל למצוא את עצמו מסתובב ברחוב ומרגיש מעט אבק כוכבים. בכל פינה נראו אנשים לבושים במיטב בגדיהם, כתבים, צלמים וסתם חובבי אופנה. אני לא יודעת את מי ראיתי שם, כי אני עדיין לא מזהה אושיות צרפתיות, אבל צילמתי מישהי שכל כתב קפץ עליה והתחנן לכמה מילים למצלמה. מישהו מזהה?
אז היום טעמתי בפעם הראשונה קוויאר, שתיתי כמה לגימות שמפניה, נגעתי במעילים שעולים 6,000 יורו ובעיקר הרגשתי בסוג של סרט. לפני שהודיעו לנו שרק לעיתונות מותר לצלם (מה אני לא נחשבת?) הספקנו לצלם כמה תמונות...תאמינו לי במציאות הזוהר הרבה יותר נוצץ. אגב, מי שנמצא עכשיו בפריס עוד יכול להספיק...החגיגה מסתיימת עוד כשעתיים.

אז בנימה אופנתית זו, שתהיה לכולנו שנה נוצצת, מלאה באושר, השקת כוסות יין, ברכות "לחיים", גם קצת פלצנות, הרבה טוב לב ובעיקר בריאות שלמה.
שלכם
שרון

9 תגובות:

  1. אנונימי7/9/10 23:38

    שיחקת אותה!

    השבמחק
  2. אריאל8/9/10 00:03

    שרון את כישרון

    השבמחק
  3. את עושה חיים !!!!!!!! המשיכי להינות בעיר המדהימה ביותר עבורי. שתהיה לך שנה מקסימה (איך לא...? פאריז), מלאה בדברים טובים, פוריה, מוצלחת ומלאה במטעמים טובים.

    השבמחק
  4. הי שרון, איזה כיף! מעוז האופנה, בזה הפריזאים מומחים, כיף להיות בזה. בביקור האחרון שלי בפריז לא רציתי אפילו לבקר ב- Fauburg St. Honore רק כי לא רציתי להתאכזב מכך שאי אפשר להיכנס לחנויות, כי אי אפשר לקנות כלום! כמובן שבסוף הגורל תיעתע, והייתי שם מס' פעמים. שתהייה לך שנה נפלאה, שתמשיכי להינות, לנצל היזדמנויות, ולמלא אותנו בחוויות!

    השבמחק
  5. ע. אימבר8/9/10 15:14

    יקירתי! העכשונים שלך משהו, משהו...
    האמת?.. רק את יכולה להרשות לעצמך להיכנס לאחד מאושיות מעוזי האופנה בחולצת T.
    ובינינו?.. בעיני את הכי שיקית (בטח יותר מהצרפתית האנונימית.. :).

    מאחלת לך שנה טובה, מתוקה, שמחה וברוכה!

    השבמחק
  6. תודה לכולם!!! ענת - היו עוד הרבה שהרשו לעצמם, זה כל הקטע בערב הזה :-) אבל ממש לא דפקתי חשבון לאף אחד.

    השבמחק
  7. בטח יש כמה מדורי אופנה ששוקדים עתה להבין של איזה מעצב אופנה חשוב החולצה שלבשת...תמשיכי לעשות חיים
    נשיקות מהארץ

    השבמחק
  8. אנונימי12/9/10 10:51

    הלו? אני ד'! יש עוד ד'? ככה החלפת אותי?
    אני אצטרך לבוא ולנזוף בך באופן אישי ... (-;
    D-:

    השבמחק
  9. ד' את צודקת, אבל יש עוד ד' בדיוק עם אותו ד' שלך אם את מבינה.... :-) אבל את הההההד'.
    אגב, אני אקח אותך לחנות של דניס אקאבו עם הצמות, חוויה!

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *