BOBO בורגני בוהמייני- מכירים?

כדאי לך לבוא, אל תשאלי שאלות מיותרות, פשוט תבואי ואחר כך נדבר. כך הודיע לי א', חברי מפריס. הוא העביר לי במייל הזמנה לאירוע פרטי, המתרחש בבית של חבר אמן, באחד מפרבריה של עיר האורות. א' היה מוכן לנדב מעט פרטים, מדובר באירוע המתרחש בכל יום ראשון הראשון של כל חודש, לוקחים בו חלק עשרות אנשים בכל פעם, ואם מישהו חדש מגיע הרי שמדובר בשיטת חבר מביא חבר. המארח ס', אמן בכל רמח אבריו, פותח את ביתו (שהוא סוג של מוזיאון, ראו בהמשך), כל אחד מביא משהו לאכול, לעתים יש אומן אורח, יין יש תמיד ובשפע. בקיצור, אמר לי א', אני אוסף אותך ב 17:00 מכיכר NATION. צייתתי.

נוסעים, בדרך אני מנסה להבין קצת יותר טוב במה המדובר, א' מציע לי לחכות ולראות. מגיעים לפרבר. המראה החיצוני של הבית לא מסגיר את מה שקורה בתוכו. הכניסה היא מתוך בניין רגיל, כאילו נכנסנו לאחת הדירות הרגילות כאן בעיר. מיד כשנפתחת הדלת, ברור שלא מדובר במשהו רגיל. תאורה מיוחדת ממוקדת על תמונות מדהימות ויצירות אומנות בסגנון אלו המוצגות בגלריות שבפובורג סנט אונורה (רחוב פלצני בפריס שבאחד החלקים שלו יש גלריות רבות של אומנות). כל הדירה עמוסה בטוב טעם בחפצי אומנות אשר את כולם יצר ס'. בהמשך מסתבר לי שזה גם בעצם הסטודיו שלו, הגלריה שלו, בעצם מעין מתחם הכולל גם גינה גדולה ופינות מעוצבות ומקסימות.


לאט לאט מתחילים להגיע אנשים. האוכל נפרס על השולחנות, בגטים טריים לצד לחמים משובחים, קיש לורן, סלטים, חטיפים, גבינת ברי ענקית שנראת כאילו נלקחה מדוכן בשוק כמו שהיא מבלי לבקש חתיכה קטנה, נקניקים, קישים ובין כל אלו גם החומוס המשובח של א'. היין נמזג ללא הפסקה והאווירה מתחממת,

פתאום מתיישב ליד הפסנתר אחד האורחים ומתחיל לשיר, א' מסביר לי שמדובר בזמר בדימוס. באופן ספונטני מתרכזים כולם סביבו, שרים ורוקדים. לא יכולתי לבקש יותר מזה, ממש ערב של BOBO (בורגנים בוהמיינים), בדיוק כזה רציתי.

לאחר מכן מגיע שלב הקינוחים, טארטים מכל מיני סוגים, פירות מהשוק, עוגות, וגם האיריזיסטבולס שלי שאותם החליט ס' לשמור לעצמו כדי שלא יגמר...לקבל מחמאה מ BOBO זה חיובי ביותר. פרבר ליד פריז, האווירה נעימה, האנשים טובים, הצרפתית שוברת לי את השיניים אבל זה מה שאני רוצה הרי. מה אומר לכם, אני מתייצבת שם ביום ראשון הראשון של נובמבר כמו שעון!




שלכם
שרון

6 תגובות:

  1. וואי איזו חוויה מופלאה. איזה כיף לך:)

    השבמחק
  2. הי ענתי
    באמת היה מופלא ומעניין!
    תודה
    שרון

    השבמחק
  3. הי שרון, נשמע שהיה שם נורא נורא מוצלח, טעים וכיף! לפני מס' חודשים הייתי במפגש שנורא התאמץ להיות מה שאת מתארת, כמובן בארצנו, והיה כל כך נורא שברחתי תוך חצי ש'! כנראה שבפריז איך שהוא יותר טעים,יותר יפה ויותר מעניין!! תהני!

    השבמחק
  4. היי שרון, אוהבת את הציפורים החדשות שעפות להן מעל כותרת הבלוג. ברכות על השינוי.
    קראתי את החוויה הצרפתית החדשה שלך, מרתק.
    הגשם שהיה אצלנו בסוף השבוע ממש גרם לי געגועים לפאריז. ד"ש

    השבמחק
  5. תודה בננות, בהחלט חוויה מרתקת וצפויות לי עוד רבות כאלו, מבטיחה לעדכן.
    שרון

    השבמחק
  6. אנונימי11/10/10 15:16

    תעשי כמה שיותר חיים ,מתוקה שלי.הכתיבה ,הצילומים- הכל מקסים

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *