מרקו

עד לא מזמן, מרקו עבורי היה הלב, הילד שגרם לכולנו לדמוע במסע לחיפוש אמו. היו ימים, בהם הייתי מתחלה כדי להישאר בבית ולראות את האנימציה הפשוטה הזו של הילד והקופיף, רצים להם ברחובות, נתקלים בכל מיני יצורים והכל כדי למצוא את אמא. אהבתי את מרקו בכל לבי, וגם היום אני עוד מחייכת כשאני נתקלת בו.

בזמן האחרון, נכנס מרקו אחר לחיי. מרקו, שהמכנה המשותף היחיד בינו לבין מרקו מהלב הוא כיכר הלחם ממנה היה בוצע הילדון חתיכות, ונוגס בהן בתיאבון רב (גם כאן האנימציה הייתה מתוחכמת מאוד). מרקו הנוכחי שלי, הוא מרקו מהשוק, או יותר נכון מדוכן הבולנז'רי שבשוק הקרוב לביתי, שוק גרנל - GRENELLE.

את מרקו הכרתי ביום ראשון, היום בו מתקיים השוק (ראשון ורביעי), אחד הטובים לדעתי בפריס. האמת היא שהוא היה נראה לי חדש בנוף, כי בפעמים הראשונות בהן הסתובבתי בשוק לא ראיתי אותו. המראה שלו ישר משך אותי, לא לא ברמה הפיסיולוגית, אלא ברמת העניין. בחור מלא, עם עיניים מעט עצובות, כשהוא חובש את הברט הוא בכלל נראה מיוחד. דמיינתי לי איך הוא מתעורר לו לפנות בוקר, אופה את הלחמים והמאפים ונושא אותם עמו לשוק, מוכן לפגוש את כל הצרפתים והתיירים, מצפה לעוד יום של מכירת כל הסחורה (ואני יכולה מאוד להזדהות עם הציפייה הזו). 

אני כבר לא זוכרת איך, אבל מפה לשם מרקו ואני נהיינו חברים. החברות שלנו מסתכמת בבילוי משותף בשוק. אני מגיעה בראשון לפני הצהריים, הוא מחכה ומבקש שלא אלך....כי אני מביאה לו מזל. הוא מציע לי לטעום מדלן, אני מביאה לו לטעום משהו שהכנתי...הוא מציע לי שוקוט, אני מביאה לו לבקשתו אספרסו קצר מהקפה ליד השוק. אני משפשפת את הצרפתית, והוא זוכה לחברה כשאין קליינטים. הדדיות ישראלית צרפתית, וגם יהודית (מרקו...יהודי מסתבר) שנשארת בשוק הפריסאי שליד הבית שלי.

את מרקו תוכלו למצוא בשוק GRENELLE בימי ראשון (ברביעי הוא בשוק אחר). אם בחרתם לרכוש אצלו איזה לחם, אל תוותרו על חתיכה של גבינה משובחת בדוכן הגבינות המדהים שנמצא די קרוב אליו. 
אני מעדיפה בראשון בבוקר את ה COMTE ואתם?

שוק GRENELLE ממוקם בין שתי תחנות מטרו קו 6 - LA MOTTE PICQUET GRENELLE  ו DUPLEIX.  השוק פעיל בימי ראשון ורביעי משעות הבוקר עד הצהריים (פירוט שעות מדויק נמצא ב"קישורים הטעימים"). 

8 תגובות:

  1. טעים ומחמם לב על הבוקר!

    השבמחק
  2. אנונימי3/1/11 17:48

    היי שרון יקירה...מדהים הייתי אצלו...וכמה לחם אכלתי וקניתי..
    נשיקות חמות דניאלה

    השבמחק
  3. איזה קטע שהיית אצלו, בשוק גרנל או בשוק אחר?
    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  4. אנונימי4/1/11 01:29

    מרגש מאד ועושה לי חשק להיות כבר שוב בפריז.כתוב נהדר נשיקות, אמא

    השבמחק
  5. אך איזו כתיבה... אך אילו תמונות... אני הולך לאכול לחם.

    השבמחק
  6. אמא לא אמא מרקו לא מרקו אם הוא יודע לעשות כזה לחם אנחנו מוכנים שהוא יצטרף למשפחה...אולי תביאי אותו בחמישי ונחליט

    השבמחק
  7. לגבי מה הוא יודע לעשות...אעדכן F2F, אחרי העדכון תביני שזה לא שמדובר באיזה רכש היסטרי.

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *