לא על הקרואסון לבדו, הרצאה מרתקת של רותי שמעוני

מי שמכיר אותי, יודע שהחיבור שלי לפריס הוא עתיק יומין במונחי 33 שנותיי. הרבה פעמים שאלו אותי איך התחיל החיבור שלי לעיר האורות, מאיפה הגיעה האהבה הזו לתרבות, לשפה, ליומיום. התשובה מאוד ברורה לי, כמי שגדלה בבית הספר "אליאנס", הרי שהתרבות הצרפתית והשפה הצרפתית היו חלק משגרת היומיום שלי. למידת השפה הצרפתית היתה חובה וכהעשרה גם העניקו לנו שיעורי "תרבות צרפת". אתם בטח תוהים איך אני משתמשת במילה "העניקו" כשמדובר במערכת החינוך הלא מוערכת שלנו. במקרה שלנו, זכינו במתנה, זכינו לעבור תחת שרביטה של רותי שמעוני, לימים הגורו שלי לענייני פריס.

על רותי אפשר לכתוב ספר, אז לא ארחיב כאן, רק אמליץ לכם על הרצאה מרתקת שעתידה להתקיים בימים הקרובים. כבר שנים, מעבירה רותי את הידע המדהים שלה על פריס בפרט וצרפת בכלל, לקהל רחב של אוהבי צרפת. ההרצאות שלה מרתקות, עמוקות ועשירות במידע אותו לא ניתן למצוא בשום מדריך תיירים. מדובר במקור ידע שאין לו מתחרים, ובנוסף צורת העברת המידע מרתקת ושובה. חלק מההרצאות מועברות ממש בצורה של ארוע, עם ארוחת ערב המתאימה לאווירה הפריסאית.

אני גאה להמליץ לכם על ההרצאה הקרובה, אשר תעסוק בנושא הקרוב ללבי וללב כל קוראיי - גסטרונומיה. ההרצאה תתקיים ביום חמישי ה - 20/01/2011 במרכז תרבות צרפת שבחיפה ותכלול גם ארוחת ערב. תאמינו לי שאם הייתי בארץ, הייתי הראשונה להתייצב שם, מדובר בחוויה חד פעמית ומרתקת.


להזמנת כרטיסים - מרכז תרבות צרפת, 04-8312333.

תהנו גם בשבילי!!
שלכם
שרון

0 תגובות:

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *