דוגמניות בפריס, והפעם ויקטור הוגו של בשו

תעלה ותבוא הדוגמנית האקסקלוסיבית של הרובע ה 16 המפונפן - ויקטוריה. שמה האמיתי של ויקטוריה הוא בעצם ויקטור הוגו, אשר ברחוב הקרוי על שמו, שוכנת לה פטיסרי בולנז'רי "בשו" - BECHU. למי שעוד לא מכיר את הרובע ה 16, הרי שמדובר באחד הרבעים העשירים והפלצנים של פריס (אני אוהבת פלצנות פריסאית, כבר אמרתי?). כיאה לרובע שכזה, יש בו כמה פינות חמד שראוי לפקוד, אחת מהן היא "בשו".

"בשו" ההיסטורית ממוקמת בויקטור הוגו 118, במבנה פינתי ובולט, לא תמצאו תושב של ה 16 שלא מכיר את המקום. "בשו" מפורסמת הן בזכות הפטיסרי שלה והן בזכות הבולנז'רי, בדגש על הבגטים. יש הטוענים שמדובר באחד הבגטים הטובים בעיר, אבל אם תשאלו אותי יש טובים הרבה יותר. בכל מקרה, הפעם עסקינן בפטיסרי ולא בבלונז'רי ולכן נעבור לגברות השיקייות, אשר מיוצרות להן ב"בשו" וזוכות למקום של כבוד בויטרינה המכובדת של הפטיסרי.

החלטתי לבחור בויקטור הוגו, הן משום שהשם משך אותי...בכל זאת מדובר באחד מהיוצרים המעניינים בהיסטוריה של צרפת, והן בגלל המראה השוקולדי המושלם שלה. אגב, כמה סימבולי שהוגו אשר כתב את "עלובי החיים" מצא לו מקום של כבוד באחד ממעוזי העושר של עיר האורות.  

עשויה שכבות של מרנג ומוס שוקולד מדויק, ומצופה בשוקולר מריר איכותי עם שברי אגוז קלוי, הובלה ויקטוריה אל אחד המקומות המרגשים בפריס. קרבתה של בשו למרפסת הטרוקדרו, הביאה אותי באופן טבעי לבחור באייפל כרקע הולם לויקטור הוגו, המכונה כאמור ויקטוריה. אפשר להגיד הכל על האייפל, שמדובר במפלצת של פלדה, שהוא מכוער, שלא שווה לעמוד בתור כדי לטפס עליו, אבל דבר אחד לא ניתן לעולם לקחת מהמגדל הזה, את ההתרגשות שהוא מעורר בכל מי שצופה בו. גם כמי שעוברת בכל יום לפחות פעמיים מתחתיו, אני עדיין נפעמת ממנו ומחייכת בכל פעם שהוא ניצב לפני.

אז אם אתם באזור, אל תדלגו על בשו, אשר מתפקדת גם כבית קפה. אין כמו לשבת ביום של שמש על אחד הכיסאות הפונים אל הרחוב, ויקטור הוגו מונח לו על השולחן ופלצני הרובע חולפים על פניכם ומשמשים נוף חי ומרתק.

BECHUE, 118 Avenue Victor Hugo



3 תגובות:

  1. אנונימי4/2/11 10:37

    אגב בולנז'רי, האגדה הזאת על שומן חזיר בבגטים בצרפת נכונה? אני אוהב לחם! אפילו יותר מעוגות.

    השבמחק
  2. גם אני מעדיפה לחם...אני חושבת שלחם זו בריאות נפשית (פחות פיסית). האם זה נכון? יש שימוש בשומן, אני לא יודעת אם חזיר או חיה אחרת...אבל בהחלט יש לחמים שבהם עושים שימוש בשומנים מהחי על מנת לתת מעטפת קריספית וארומתית.
    שרון

    השבמחק
  3. אוי , תמיד כיף לראות את האייפל ובמיוחד מלווה בכזאת דוגמנית...אם את מתגעגעת לבתי קפה ולעוגות בארץ, מוזמנת להיכנס אלי... (לי בית הקפה בארץ הזכיר דווקא את פאריז...)

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *