פריחת המקרונים

גינת המקרונים, פרוייקט האספנות יוצא לדרך (צילום: שרון היינריך)
גנים - JARDINS בצרפתית, הם אחד מהמקומות בהם הפריסאי מבלה חלק משמעותי משעות הפנאי שלו. עיר האורות מלאה בגנים בהם עולים חיוכים ויורדות דמעות במהלך קריאת ספר טוב, גנים בהם מתחילות ונגמרות אהבות, גנים בהן נשרפות קלוריות במהלך ריצה ארוכה, או סתם גנים בהן עולות מחשבות בזמן ישיבה על כסא הברזל הירוק ובהייה בברווזים השוחים להם בברכת המים העגולה.

דמיינו לכם, שאתם יושבים באחד הגנים הפריסאיים, ובמקום פרחים, אתם מוקפים במקרונים. ריחות של לימון ופטל מתערבבים עם ארומה של וניל ובזיליקום. אניס וזעפרן וגם פלפל חריף מתבלים את המתיקות שבאוויר. אתם מרגישים כמו בחנות בשמים והריח משכר. החל מפברואר 2012, החלום הזה הופך למציאות. פייר ארמה, משיק ממש בימים אלו קולקציה חדשה של מקרונים שטעמיהם, טעמי הגנים הדמיוניים של אדון ארמה. ארמה משווה את העבודה על הקולקציה הזו, לעבודתו של רוקח בשמים.

המתמידים יזכו לקבל את כל הקולקציה במתנה (צילום: שרון היינריך)
החל מחודש פברואר, ובכל חודש במהלך שנת 2012, ישיק ארמה מקרון חדש בסדרת הגנים. כל מקרון מסדרה זו שיירכש, יזכה את הקונה המאושר בקלף מיוחד. אספתם את קלפי כל המקרונים בסדרה? אתם זכאים לקופסת אספנים מיוחדת, המכילה את כל המקרונים מהסדרה, שתונפק למתמידים בסוף השנה. גאון בטעמים אמרנו, עכשיו גם אפשר להוסיף גאון בשיווק.

לימון ירוק, פטל ופלפל עוקצני (צילום: שרון היינריך)
אני מזמינה אותכם ללוות, באמצעות הבלוג שלי, את הקולקצייה החדשה של ארמה אשר תפתיע אותכם בכל פעם מחדש.  יעלה ויבוא המקרון הראשון בסדרה - JARDIN ENCHANTE. משמעות המילה  ENCHANTE בצרפתית היא קיצור לאמירה "נעים להכיר". בהקשר שלנו, סביר להניח שהמשורר התכוון לקחת את הביטוי JARDIN ENCHANTE שמשמעותו הגן הקסום, ולעשות בו שימוש בהקשר של המקרון הראשון בסדרה, כלומר המקרון הקסום. מקרון ההכרות של ארמה, הוא יצירה של ירוק ורוד, מתוק חמוץ, חריף עוקץ. שילוב מפתיע ומופלא של לימון, פטל ופלפל אדום. שלושה טעמים מובהקים, החיים ביחד בהרמוניה בתוך הגן של ארמה. בתחילה, עם הנגיסה הראשונה, בולט יותר טעם הלימון הירוק. לאחר מכן, מטפס במעלה החך טעם הפטל המתוק חמוץ, ורק בהמשך נורה לו טעם הפלפל אל חלל הפה. ההדרגתיות הזו של תחושת הטעמים והמרקמים מדהימה. הפלפל שמפוזר בנקודות אדומות על גב העוגייה מתפזר לו לאטו ויוצר תחושה של הפתעה חריפה המעדנת את המתיקות והחמיצות של הלימון והפטל.

מקרון ההכרות יימכר בחנויות של ארמה רק עד סוף פברואר 2012. כמו כן, תוכלו לרכוש בחנות האינטרנטית כל מקרון מסדרת הגנים, שיחסר לכם במהלך השנה. אל תשכחו לבקש בכל רכישה את הקלף שלכם, בסוף השנה זה ישתלם.

שיהיה לכם טיול נעים בגנים של ארמה,
שלכם
שרון

4 תגובות:

  1. שרון בוקר טוב. אני כבר רואה את הכופסא אצלך. אם הייתי בפריז הייתי אספנית מובהקת, כבר בפוסט הקודם שלך, בלי לדעת על האיסוף הבנתי שאם הייתי יכולה הייתי טועמת הכל....... נראה לי בעייתי הזמנת מקרונים באינטרנט-מצרפת לישראל אני לא בטוחה שישמר טרי ושלם. סופ"ש טעים וחם.

    השבמחק
  2. הי ציפי, אין ספק שהיית אספנית אם היית כאן. האמת היא שיש בזה משהו מאוד מיוחד, שזורק אותנו קצת לילדות, לאסוף קלפים וכו.
    מחכה לך כאן
    שרון

    השבמחק
  3. שמוליק ברוכיאל22/2/12 17:02

    שרון מה נשמע ? הפוסט הזה מזכיר לי שוב את הביקור שלנו יחד איתך בחנות המדהימה של פייר ארמה בדצמבר וכל כך בא לי לטעום את המקרון הראשון בסידרה שתיארת כאן ע"פ התמונה כבר מרגיש טעים !!! חוזר על השאלה של ציפי כדאי להזמין לארץ או ש... זה מוגזם ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שמוליק
      איזה כיף לשמוע ממך!
      ראיתי את שתי התגובות ואני מודה עליהן.
      לגבי שאלתה של ציפי, היום הכל אפשרי ...תמורת כסף
      חברות שילוח עושות הכל. השאלה היא האם לא יעשו עם זה
      בעיות כי זה אוכל....
      שרון

      מחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *