פריחת המקרונים - MACARON MARIN

המקרון השני בסדרת הגנים 2012 (צילום: שרון היינריך)
יעלה ויבוא המקרון השני בקולקציית המקרונים "גנים" לאספנים, של פייר ארמה - מקרון מרה, או בצרפתית MARIN. כפי שחשפתי בפניכם לאחרונה, במהלך שנת 2012 ינפיק בית ארמה מקרון חדש בכל חודש, שהנו חלק מקולקציית הגנים של ארמה. הקולקציה פרצה לחיי לקוחותיו של ארמה בחודש פברואר 2012 עם מקרון "הגן הקסום", מקרון ההכרות של הקולקציה. האמת היא שהמקרון הראשון יצר ציפיות גבוהות, טעמיו היו מובהקים ומודגשים, מתפזרים בהדרגתיות בזמן אכילתו, בהחלט סוג של קסם.

האם הפטרייה תפתיע? (צילום: שרון היינריך)
מקרון MARIN, צבעו ורדרד והוא משלב טעמים של תה ירוק, פטריית גריול ולימון. על הנייר, השילוב בין התה הירוק ללימון נשמע מובן והגיוני, אך תוספת הפטרייה מכניסה איזו הזיה. זה בדיוק המטרה של ארמה, לתת לנו להרגיש נוח עם חלק מחומרי הגלם וסקרנים לגבי לפחות אחד מהמרכיבים. לחשוב שאנחנו יודעים למה לצפות, אבל להפתיע עם איזה עקצוץ של טעם זר ולא מוכר, טעם ששייך לעולם אחר, לגן אחר.

המקרון השני בסדרת הגנים טעים מאוד, אבל הוא לא מסעיר כמו המקרון הראשון. הטעמים לא נפתחים בפה בהדרגתיות ואין הפתעה אשר מתגלה עת מתפזרים חלקיקי הטעם ונמסים להם. המקרון טעים, נעים ועדין, הלימון מורגש בצורה מובהקת אך עם זאת מדודה, ולמרות זאת אין ספק שהוא הטעם המוביל במוצר. בניגוד למקרון הכמהין, אותו ייצר ארמה בקולקציה מוגבלת לקראת חג המולד 2011, הרי שכאן הפטרייה כמעט כלל אינה מורגשת, דבר שמעט אכזב אותי, כי לגביה הייתי הכי סקרנית.

מיוחד אבל לא עוקץ (צילום: שרון היינריך)
המקרון הבא בסדרה יצא בתחילת אפריל, האביב יעמוד ממש בפתח ואני רק יכולה להבטיח לכם שאוהבי ריחות הפרחים, יתחברו אליו מאוד.

שלכם
שרון

3 תגובות:

  1. היי שרון, היינו בפריז השבוע ליום אחד, נכנסנו לאחד הסניפים של ארמה בציפייה גדולה.
    קשה לי לתאר את גודל האכזבה. ממש לא דומה לחוויה הקודמת. כתבתי על כך בביקורת מסעדות. אני ממש מקווה שזו היתה נפילה חד פעמית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שם

      תודה על התגובה!
      אני לא יודעת לאיזה סניף נכנסת, אבל היום בדיוק הייתי בסניף הראשי ונהנתי מכל רגע, בעיקר מהקולקציה החדשה - BABA. איפה אתם הייתם? ממה התאכזבת?
      שבוע נפלא
      שרון

      מחק
  2. אנונימי15/3/12 20:58

    היינו בסניף בrue de Vaugirard.
    התאכזבתי גם מהמבחר הנמוך,
    קניתי פלזיר סוקרה ודה מילפיי. הפלזיר היה מאוד טעים, הדה מילפיי היה כבד בטירוף, וגם המקרונים היו רק טעימים ולא מדהימים כמו בביקור הקודם, אז הייתי בסניף בונפארט..

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *