פריחת המקרונים - JARDIN D'ETE

לימון ושומר מקורמל, קייצי ומרענן (צילום: שרון היינריך)
אוגוסט, עיר האורות ריקה מפריסאים, כולם פשטו על החופים ומי שנשאר בעיר מתנחם במיס גלה גלה. פייר ארמה התחייב למקרון חדש בסדרת הגנים בתחילת כל חודש, ומה שארמה מבטיח הוא גם מקיים. בשעה שכולם עסוקים כאן בשיזוף (כי אחרת אי אפשר להראות את עצמך במשרד אחרי הווקאנס), משחרר ארמה לחנויות את מקרון הקיץ JARDIN D'ETE.

במסגרת הסיקור שלי את סדרת הגנים, אני נדרשת לא פעם להקריב למען הקוראים הנאמנים, שהרי הטעמים שארמה רוקח לא פעם גורמים להרמת גבה. מקרון הקיץ משלב שני טעמים - לימון ושומר מקורמל. מי שמכיר אותי יודע שכל משפחת האניס לא ממש מדברת אלי, ההפך הוא הנכון. למרות זאת, כשמדובר ביצירה של ארמה אני מוכנה לנסות כל דבר, אפילו מקרון עם כבד אווז.

גם למי שלא חובב את משפחת האניס (צילום: שרון היינריך)
המקרון החדש של ארמה מפתיע מאוד, טעם הלימון חזק יחסית ודומיננטי, השומר המקורמל מיוחד וניתן לחוש אותו גם כארומה המלווה את טעם הלימון וגם בחלק מהנגיסות, בצורת חתיכות קטנות ומתקתקות. מה שכיף לגלות במקרון הקיץ, הוא העובדה שגם מי שלא מתחבר למשפחת האניס, יכול למצוא את עצמו נהנה מהטעם של השומר, כנראה שהכל באמת עניין של מינון. המקרון מרענן מאוד, חמצמץ ומתקתק גם יחד, קליל ומסקרן.

מקרון הקיץ יימכר בחנויות של פייר ארמה עד סוף אוגוסט 2012, אל תשכחו לבקש את קלף האספנים.
שלכם
שרון

תגובה 1:

  1. הי שרון. הצילומים שלך נותנים כבוד למקרון החדש. אני מאמינה לך שטעים, לפחות כמו שנראה! תהני!

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *