בלוג דיי, או בצרפתית JOUR DE BLOG

1.9.12 7 תגובות

כחברה בקהילת הבלוגרים העולמית, אני נתקלת בבלוגים רבים בתחומים שונים ומגוונים. המבחר עצום והבלוגרים מוכשרים ומקסימים, משקיעים את מיטב הזמן והיכולות ב"בייבי" האישי שלהם. תאמינו לי, הבלוג הוא עבודה בפני עצמה ורק מעטים מרוויחים ממנו כסף, הרוב פשוט נהנים משיתוף המידע ומשקיעים ככל שהם יכולים באיסוף התכנים, בצילום, בעיצוב ובחשיפת הבלוג בפני כמה שיותר קוראים.

ביום הבלוג המצוין בכל שנה ב-31 לאוגוסט, נוהגים הבלוגרים להמליץ על בלוגים עמיתים, בלוגים המהווים עבורם מקור השפעה והשראה. אז הנה חמישה בלוגים מומלצים בחום, יש עוד כל כך הרבה, אבל חייבת לבחור.

בלוג מקסים של אפרת, מעצבת גרפית, המשקיעה כל כך הרבה בבלוג המקסים שלה. אוכל, מתכונים, הגיגים. תמיד כשאני נכנסת לבלוג אני נאנחת....מהנאה.
אז מה את עושה כל היום


מייקל המקסים כותב כבר שנים בלוג מושקע ואיכותי ביותר. כאיש פרסום עם נשמה, מבין מייקל היטב את כוחם של הבלוגרים והוא מהווה עבורי מקור השראה להתמדה, להתקדמות בחיים ובעיקר לעשייה של מה שאני אוהבת. ממליצה בחום.
COPY2GO


פריז פריז, בלוגים רבים נכתבים על העיר שלי, אני הראשונה שיכולה להבין את הבלוגרים שבחרו לתעד אותה. הבלוג הנוכחי מביא את פריז באור מעט שונה, בעיקר באמצעות איורים וצילומים, פחות מלל. לעתים לא מתחשק לקרוא יותר מדי, והמסר עובר בצורה נפלאה גם באמצעות תמונה, איור וכמה מילים.
Paris Breakfast


ואני אוסיף - או לא עושים בכלל. בלוג אוכל מקסים ובו מתכונים רבים מלווים בתמונות ובהגיגים נחמדים. כמות המתכונים שנאספה בבלוג במשך 5 שנות פעילותו גדולה מאוד, מדובר ממש במאגר מתכונים מעולה.
אוכל עושים באהבה


בלוג עיצוב הבית החביב עלי. רעיונות מקסימים, טרנדים בעיצוב, ואפילו מתכונים, תחת קורת גג אחת מעוצבת ומסוגננת. כיף גדול!
בית בסטייל


שלכם
שרון

7 תגובות:

  1. פריז ברקפסט זה בעצם הבלוג שגרם לי להתחיל לכתוב - יותר מהכל!!
    וכתובן תודה על האיזכור ::))
    ניפגש בפריז?

    השבמחק
  2. עכשיו אני יודעת מי זו אפרת :-)
    מתי את בפריס??
    וכמובן - בשמחה!
    שרון

    השבמחק
  3. אני נהנה לראות את הבלוג שלך, מתפתח בהתמדה, כמו קינוח מסקרן, עובר חווייתית את כל החושים, מאתגר, מחפש, מפנק ומסקרן.

    כנראה, ככה זה כשכותבים בלוג על דברים שאוהבים באמת.

    תודה על ההמלצה ועל הקישור לבלוג שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מייקל, עוקבת תמיד וגם אוהבת :-)
      שרון

      מחק
  4. איזה עולם קטן (היי מייקל!), וחג בלוגים שמח שרון ואפרת :)

    השבמחק
  5. תודה על ההמלצה וכך גם גיליתי את הבלוג המקסים שלך.
    חג בלוגים שמח וטעים.

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *