בלוג דיי 2013, או בצרפתית JOUR DE BLOG

31.8.13 , , 1 תגובות

בכל שנה ב 31 לאוגוסט, ממש לפני שמתחילה לה שנת הלימודים (אצלנו קצת שיבשו את התוכניות), חוגגים בעולם את יום הבלוג הבינלאומי. כמו שאתם בוודאי יודעים, בלוג הוא אחת הפלטפורמות המעניינות ביותר בימינו לשיתוף מידע. בלוגרים נחשבים היום בעולם המדיה האינטרנטית למכתיבי דעת קהל, הם מוזמנים להשקות, לפתיחות, לאירועים חשובים בתחום השיווק האינטרנטי ומתייחסים אליהם כאל חלק ממערך התקשורת. יש הטוענים כי הבלוגרים הם בעצם העיתונאים החדשים משום שבדרך כלל הם נטולי אינטרסים (בדרך כלל....) והם פועלים בשטח באופן עצמאי, כשהמטרה המרכזית שלהם היא שיתוף המידע. 

ביום הבלוג, כל בלוגר מוזמן להמליץ על 5 בלוגים שהוא אוהב, המהווים עבורו מקור להשראה, כאלו שלדעתו הקוראים שלו חייבים להכיר. אני מודה, בכל שנה אני נתקלת באותה הבעיה של בחירה מבין כמויות אדירות של בלוגים מרשימים ומרתקים, אבל אין ברירה.

והנה ההמלצות שלי מדירתי הקטנה שבפריז (ג' - ד"ש מהאייפל):

אני  משוחדת, אני יודעת, אבל בעצם הבלוג הזה הוא תמצית הפריסאיות מבחינתי. אתר ובו המלצות מרתקות על פריס בתחומים שונים, מלווה ברישומים מדהימים של חיי היומיום בפריס. מדובר בבלוג שהלך ותפס תאוצה עם השנים וכיום הוא כבר אתר עשיר במידע אותו מרכזת קבוצה של אנשים. בקיץ, התקיימה בפריס תערוכת רישומים של היפנית, קנאקו, המאיירת של MY LITTLE PARIS. מדהים מדהים ושווה ביקור יומי.

MY LITTLE PARIS


כתיבת הבלוג PARIS CHEZ SHARON והסיורים הקולינריים שנולדו בעקבותיו, מביאים עמם קשרים מיוחדים. הקשר עם נורית פלד ועם אורן בקר, העומדים מאחורי הבלוג "טעמיים כי טוב", נולד מתוך העולם האינטרנטי והפך מוחשי יותר במהלך סיור שערכה עמי נורית. אורן, שף קונדיטור שעומד ממש בימים אלו לפתוח את הבוטיק החדש שלו במתחם שרונה ונורית, חובבת אוכל מושבעת ועוד המון דברים מרתקים אחרים (תאמינו לי, אנציקלופדיה האישה הזו) כותבים ביחד פוסטים מרתקים בהם מתכונים מעולים מלווים בצילומיה המרשימים של נורית. מומלץ באהבה.

טעמיים כי טוב


המלצתי עליו גם בשנה שעברה, חוזרת על ההמלצה גם השנה. בלוג משובח, מושקע ומקור השראה מעולה. אפרת, מעצבת גרפית, מעלה פוסטים בהם מתכונים בדוקים, מלווים בתמונות ייחודיות בסגנון המאפיין רק אותה. כל צילום של אפרת גורם לי לרצות להיות גם מוכשרת כמוה. שווה שווה.

אז מה את עושה כל היום


את אפרת פגשתי לראשונה דרך מסך הטלויזיה, שנונה, חריפה ואינטליגנטית בטירוף. כשכל הדבר הזה מגיע ביחד עם אהבה לאוכל ולפריז, זה מתכון למשהו משובח. אפרת מזכירה לי את עצמי בהרבה מובנים, לימודים, תארים, "כל מה שצריך" ובסוף עושה מה שהלב בחר. הבלוג של אפרת חדש יחסית בעולם הבלוגים והוא מביא אליכם המלצות קולינריות, מתכונים ורעיונות קולינריים, מלווים בצילומים מקסימים של בן יוסטר. מומלץ לכל חובבי הקולינריה.

ITME


את תומר מוקד פגשתי בסיור קולינרי בפריז. לקחתי אותו אל כל המקומות המיוחדים, הכרתי לו את הפינות הנסתרות של העיר ובעיקר גרמתי לו לעלייה ברמת הסוכר. במהלך הסיור סיפר לי תומר בהתלהבות שהוא גם התחיל בכתיבת בלוג אוכל, אוכל שאוהב אנשים. הבלוג של תומר עוד בחיתוליו, אבל אני בטוחה שאם הוא יתמיד בכתיבתו עוד נשמע עליו.

אוכל שאוהב אנשים


שלכם
שרון





תגובה 1:

  1. אנונימי3/9/13 14:52

    כל הבלוגים ממש יפים (בחירות מצויינות). הסמל של מה את עושה כל היום נראה שונה או שזאת רק אני? זה מה שהיה בעבר?

    השבמחק

תודה על התגובה, שיהיה מתוק :-)

טופס יצירת קשר

שם

אימייל *

הודעה *